Yahoo!翻訳
Yahoo! JAPAN - Yahoo!翻訳 - 使い方 - ヘルプ
crosslanguage
Yahoo! JAPANとページ内のコンテンツとの関連はありません。 原文のページは、こちらから確認できます。
※英単語をダブルクリックすると、別ウィンドウで辞書検索を表示します。(リンクの設定されたテキストは除く)
翻訳設定
翻訳方向:
結果表示:
翻訳技術提供:株式会社クロスランゲージ
Your browser version may not work well with NCBI's Web applications. More information here...
あなたのブラウザー版は、NCBIのウェブアプリケーションでよく働かないかもしれません。ここの詳細な情報...
Related Articles,
関連した記事, Links
リンク
読むために、ここをクリックしてください - Click here to read 読むために、ここをクリックしてください - Click here to read
Milk, dietary calcium, and bone fractures in women: a 12-year prospective study.
女性のミルク、食事性カルシウムと骨骨折:12年の前向き研究。

Feskanich D, Willett WC, Stampfer MJ, Colditz GA.
Feskanich D, ウィレットWC, Stampfer MJ, コルディッツGA

Channing Laboratory, Boston, Mass. 02115, USA.
チャニング研究所、ボストン、マサチューセッツ02115、USA。

OBJECTIVES: This study examined whether higher intakes of milk and other calcium-rich foods during adult years can reduce the risk of osteoporotic fractures. METHODS: This was a 12-year prospective study among 77761 women, aged 34 through 59 years in 1980, who had never used calcium supplements. Dietary intake was assessed with a food-frequency questionnaire in 1980, 1984, and 1986. Fractures of the proximal femur (n = 133) and distal radius (n = 1046) from low or moderate trauma were self-reported on biennial questionnaires. RESULTS: We found no evidence that higher intakes of milk or calcium from food sources reduce fracture incidence. Women who drank two or more glasses of milk per day had relative risks of 1.45 for hip fracture (95% confidence interval [CI] = 0.87, 2.43) and 1.05 for forearm fracture (95% CI = 0.88, 1.25) when compared with women consuming one glass or less per week. Likewise, higher intakes of total dietary calcium or calcium from dairy foods were not associated with decreased risk of hip or forearm fracture. CONCLUSIONS: These data do not support the hypothesis that higher consumption of milk or other food sources of calcium by adult women protects against hip or forearm fractures.
目 的:この研究は、ミルクのより高位の採用者と成人期の年の間の他のカルシウムの豊富な食品がosteoporoticな骨折の危険性を減らすことができる かどうか調べました。方法:これは77761人の女性(1980年の59年を通しての34歳の)の間の12年の前向き研究でした。そして、その人はカルシ ウム補助剤をこれまで使いませんでした。食事摂取量は、1980、1984と1986年に食物-周波数アンケートで評価されました。近位大腿骨(n = 133)の骨折と低いか中程度の精神的外傷からの末梢部の半径(n = 1046)は、2年ごとのアンケートに関して自己申告でした。結果:我々は、食物源からの液またはカルシウムのより高位の採用者が骨折発生率を減らすとい う証拠を見つけませんでした。女性と比較して1杯のグラスまたは週につきより少ないものを消費するとき、日当たりの2杯以上のミルクを飲んだ女性は前腕骨 折(95%のCI = 0.88、1.25)のために股関節部骨折(95%の信頼区間[CI]が、= 0.87(2.43)です)と1.05のために1.45の相対危険度を持ちました。同様に、全食事性カルシウムのより高位の採用者または乳食品からのカル シウムは、腰または前腕骨折の減少した危険性と関係していませんでした。結論:これらのデータは、ミルクまたは成人の女性によるカルシウムの他の食物源の より高い消費が腰または前腕骨折から保護する仮説を支持しません。

Publication Types:
出版はタイプします:
PMID: 9224182 [PubMed - indexed for MEDLINE]
PMID:9224182[PubMed - MEDLINEのためにインデックスを付けられます]

PMCID: PMC1380936
PMCID:PMC1380936